Vandaag stelde Digital News Agency zijn nieuwe logo en huisstijl voor. Digital News Agency staat voor snelheid, kwaliteit en betrouwbaarheid. Dat wordt ook uitgebeeld in het nieuwe logo.
De kleurschakering doet denken aan het kleurenspectrum van een prisma. Een prisma wordt gebruikt om licht van verschillende golflengten in verschillende richtingen af te buigen. Licht is het snelst bewegende onderdeel van ons hele universum.
De kwaliteit zit in de eenvoud. Digital News Agency wil met zijn nieuwe logo het eeuwenoude principe "less is more" aanduiden. Het logo is simpel, maar herkenbaar, en dat duidt op kwaliteit.
Als laatste pijler van het bedrijf wordt gewezen naar betrouwbaarheid. Zo verwijst Digital News Agency naar de afkorting DNA. Want DNA is erfelijk, en wijst naar familie, voor velen nog steeds de mensen die het meest vertrouwd worden. Zo erft in het logo de "N" ook een deel van de "D" over. De eerst lijn van de "N" is ook onderdeel van de "D" en toont zo de erfelijkheid aan van DNA. Ook de "A" begint met dezelfde kleurschakering waar de "N" mee eindigt.